Tuesday, June 1, 2010

sandwich tuna mayo




tak pernah terbayang untuk berjumpa semula dgn member2 sekolah rendah.
dan aku rasa misi kali ni agak berjaya.
walau pun cuma mampu mengumpul dalam 10 org saja.

kira okey laa tuu.

yang penting kita gumbiraaaa kannnn? HAHA

buat yg tak dapat hadir, insyaAllah lain kali kite buat lagi ;)
buat yg x dijemput, minta maaf terlepas pandang

tempat yg dipilih agak tak-berapa-nak-femes
Kalumpang Resort. ade org pernah dengar?

30 minit dari KKB, 10 minit dari Tanjung Malim

cadang nak buat BBQ tp x jadi. tp BBQ jadi potluck. masing2 bawak sorang sikit makanan.
kira okeeyy laaa tuuu kannn? *dah 2 kali*
hehehe

seronok kott dapat berendam lama gilaaa, aku rasa aku dgn air dah cukup serasi sbbnya aku x kecut kecut.

hasil yang aku dapat daripada gathering ni
#1 sakit sakit badan, lenguh lenguh tangan
#2 hati yang gumbira
#3 empat ratus ++ keping gambar
#4 empaaaaaaaaat buahh album gambar dekat FB.
#5 spam notification =='
#6 kenangan *aaaaah

thanks guys!


gambar yg di edit tapi-tak-berapa-nak-cantik


ada 2 org tiada dalam gambar

satu : cameraman
dua : orang yang sibuuuk nak balik. hahaha.



3 comments:

mira said...

sangat bez ok tym nie!!sandwic nabila mmg sedap gler!!!siyes x tipu..gonna miz dat moment soo much!!

Unknown said...

best wooooooh! hahaha.
mekasihhhh sbb sudi makan sandwich aku :9

nasi goreng mak kauuu pon sodaap. haha

EmanTheHalia said...

erkkkkk..~