Friday, June 11, 2010

nak adil masuk court lah


kadang kadang, hakim pun bukannya betul sangat.



hidup mmg kadang kadang tidak adil.


aku punya laaah usaha 2 tahun. tapi hasilnya biasa2 je.
engkau usaha 2 hari. hasilnya, wow. sama macam aku usahakan utk 2 tahun.

tak adil, tak adil.




monolog hati :
tak apa D, usaha lagi. tp benda yg kau usahakan 2 tahun tu bukan penting sangat punn yokk.
baik kau usaha benda faedah sikit. ade laaa jugakk benda nak dibanggakann.

4 comments:

Qamarul Iqmal said...

nak adil masuk court la

nabilahidayah said...

ye lahh, betul lah tuh

jerin izren said...

haha!!benci kan ngn org2 yg cpt pick up ni..jeles!!!

nabilahidayah said...

masalah aku kt sini ini bukn pasal cepat pick up, ini pasal guna jalan belakang, kire shortcut lah. bengang kott.

tp org cpt pick up pun aku bengang gak, sbb aku ney selalu lembab skett. hahaha