Friday, June 25, 2010

cik cantik manis yg kacak



saya rasa dia kawan perempuan saya yg kacak.

hari ni hari jadi kawan saya, nama dia Nurul Hazirah. dia kata dia kawan saya && juga peminat saya. betul tak tipu. dia mmg peminat saya. dia yang cakap arhh. bukan saya tau.

kalau dulu masa beratur ambik kunci bilik, kami beratur sama2. confirm! kami roommate. tapi, entah. tak terfikir masa tu nak jadi roommate. tak ada jodoh kott. jodoh saya lagi kuat dgn Cik Fatehah.

selalunya kami mmg geng bab2 membahan org dan memangkah org. HAHAHA. dan cik Hazirah seorang yg otaknya geliga. idea tak pernah kering. kadang2 rasa malu pulak gelak sorang2 depan laptop. tapi peduli hape kan? lantak lah.

kalau kita masih kat PASUM confirm. dan yakin pasti, saudari akan dicampak didalam tasik. rugi laaaah.

tak pe, saudari masih dekat UM kaan? tasik UM macam lagi bessst je. hrmmmm.


apa pun, selamat hari jadi laaah.

terima kasih sbb jadik kawan
yg boleh aku tumpang tidur masa roomate kau x de,
yg boleh aku ajak gosip,
yg boleh aku call ckp merepek2 sbb free,
yg boleh aku CINTAI
*tipu je eh, hehehe*,
yg boleh aku mengadu masalh,
yg boleh dgr cerita tak best aku,
yg boleh aku pinjam sabun mandi time sabun mandi aku kena curik,
yg kasi aku pinjam kasut utk pergi dinner,
yg selalu datang lepak bilik aku
yg pakai shawl dgn cunnya
yg suka warna purple

weyh, jom tgk wayang nt! hahaa :DD







kacak kan?