Saturday, May 29, 2010

formspring #20


Q: what's ur best event of the year?


hrmmm, ape ye. setakat sampai bulan 5 neyh. aku rasa ada 3 event yang aku rasa best utk tahun ni.


1. sambutan birthday aku dekat UM dulu

kau nak tau,dierang sambut dua hari awal. dierang buat dekat tasik pukul 1 am. baling belon air, baling tepung dan terjun dalam tasik. haha. kesian dierang penat nak prepare utk malam tu. penat angkat baldi. tapi starting die macam awkward skett, aku dah syak something. haha. mmg sah. aku dah agak. aku kena. tapi bukan aku sorang, semua yg turun semua kena. HAHAHA. THANKSSSS GUYSSSS. mmuahh!


2. masa study week before final exam.

pelik tak? aku suka study week? agaaga. bukan, sbb masa tu budak2 semashur jadi rapat gila. study sama2 dekat library. rasa macam adik beradik kott. pastu lagi 2 hari nak exam kiterang buat kerja gila pegi mid makan KFC jer. hahaha :))


3. habis PASUM lahh!

hahaa, best best! setelah setahun struggle gila *ceyh poyo.



only question will be answered.


No comments: