Saturday, May 15, 2010

dua reaksi




15 MAY 2010
05:24:14 pm

satu mesej diterima
mesej bebunyi

slamat hari lahir dayah !!

diterima dari encik nando's




tp selepas pukul 9pm baru ternmpk ada mesej.




reaksi pertama aku lepas tgk mesej tuh.


=_________________='


apa laaaaah masalah member aku ni. terlewat DUA BULAN kott. birthday aku 15 Mac laaah, dah lepaaaas lama kot =='

masalah yg lagi satu, dah laaaaa hari tuh kita sambut ramai2 dekat tasik. tu apa?
yang korang buat buat sambutan DUA HARI awal tu apa?
yang korang main baling2 tepung, baling2 belon, simbah air tasik, terjun dalam tasik tu apa?
yang korang sakit2 tangan angkat baldi sbb nak isi air dalam belon tu apa?

kau lupa sudah kah?



ini reaksi kedua selepas baca mesej tuh


BHAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHA!
*gelak guling guling sampai tak cukup lantai*

mak ayah aku pandang pelik, kenapa laah anak dara mereka yg sorang ni jadi sampai mcm tu. sambil geleng kepala.

aku pun tak tahu kenapa aku gelak. pfft =='




sepatutnya hari ni birthday cik Z, bukan birthday aku. aku pun tak tauu laaa, apa mimpi encik nandos tu.



happy birthday, cik Z !

dekat fb dah wish, mesej dekat phone pun sudah, dalam blog pulak. haha.
btw, aku dah kasi birthday card awal 2 bulan kott, sbb aku tau aku x boleh kasi masa b'day cik Z. haha.
kelakar je, tulis awal2.

thanks cik Z sbb call saya dua kali. siang sekali, malam sekali. haha :))



bila aku tanya dekat encik nandos kenapa dia boleh tiba2 teringat hari ni birthday aku.
dia cakap, dia ada simpan birthday member2 dia dekat dalam kalendar phone dia, entah dia salah simpan kott. nama aku pulak yang keluar. HAHAHA :DD


esok hari ahad, tp esok 16 Mei.
jadi, selamat hari guru buat semua guru!





lagu yang sedang berirama : careful oleh paramore


No comments: