Wednesday, May 19, 2010

back to Him




ada member tagged aku dekat gamba pizza. aku rasa nak marah. sbb dia buat aku lapar. sekarang dah pukul 1.18am kot --'




semalam adalah hari dimana boleh result keputusan peperiksaan akhir PASUM boleh disemak secara rasmi.


dan Dayah telah mendapat tuuuuut *rahsia.


lepas dah tgk, terdiam. hati dirundung kerisauan. telefon bimbit dicapai.

nombor emak dimasukkan.
'mak, call kejap'
sms dihantar

*ringtone*
'hello, awat kenapa?'
'err, hari ni result keluar. dah cek dah.'
'dapat berapa?'
'err.. tuuuuut'
'so, mcm mana?'
'entah laaa, risau pulak tiba tiba'
'haa, tu laaa, mak dok tgk kamu main laptop saja. x bergerak.'
'heee :D *sengih* [macam mak nmpk]'
'hrm, kalau x de ape mak kene letak phone, ada audit'
'okey, bye!'
'bye'

ok, mak x marah sangat.
cool
ayah pulak ?

dan sms yang sama dihantar kepada ayah


'hello, kenapa?'
'err. result dah keluar. kaklong dah cek.'
'tu macam mana?'
'tuuuuut jer'
'tahniaahh. okey laa tu'
'boleh sambung mana?'
'x tahuu lah, tak decide lagi'
'boleh ker sambung blaja? risau lah'
'nanti balik kita bincang lagi. bye'
'okey, bye'

whoah, ayah lagi cool.
you are the best lah. haha.


entahlah, bukan aku harap aku kena marah. tapi.. hrmmph. entahlah.


dan ptg jugak, ayah suruh print syarat2 kelayakan. ikut mana yg layak.
selepas bermesyuarat, aku ikut je mana yg mereka rasa sesuai.

dan dah isi pon borang UPU.





'ya Allah, permudahkan segala urusan hamba-Mu ini. kau tunjukkan jalan yang perlu aku pilih. ya Allah, kau berkatikan lah segala yang aku lakukan'
Amin



sentiasalah kita merujuk kepada-Nya. walau senang, walau susah.




No comments: