Saturday, May 29, 2010

senang hati *senyum senyum*




dengan tenang aku cakap dgn emak
'mak next week kaklong nak keluar pegi .... *tmpat dirahsiakan* 2 malam sampai Jumaat. dah janji ngan member, heeeee *sengih sengih* '

masa tu telinga dah siap sedia. takut takut emak mula menarik picu M16.
namun jangkaan aku salah.
aik, pelik.

mak cuma cakap
'mmhh'

fuuhh, lega.

kemudian baru cakap dgn ayah yang masa tu baru pulang dari solat subuh di masjid.
'ayah, kaklong nak pergi _________ tauu. pergi rabu balik jumaat. hari sabtu kata nak pergi kuala pilah kan?'

ayah cuma tanya
'nak pergi dgn siapa? dgn apa?'

okeyhhhh, aku dah tak sabaaarrrr sangat!

mmm, aku senyum lebar lebar. mula ingat nak sambung tidur balik lepas subuh.
tak jadi, terus segar. dan terus bukak TV dan mula menonton kungfu panda buat kali kedua di HBO.
padahal malam tadi dah tgk. tgk kali kedua pon kiterang gelak2 lagi.

hari tu aku minta nak keluar pegi alamanda pun dierang macam tak kisah. tapi tak jadi lahh pulakk.

besok keluar lagi, pegi kalumpang resort buat kali ke tiga dalam satu minggu. ada gathering dengan budak2 sekolah rendah. hahaha.

hari ni ada 3 tempat nak pergi. cari pengalaman. *ehem ehem* HAHAHAHA



mak ayah ni cool laaahhhh!
da BOMB!
I love you!
*pelukciumpelukcium*

No comments: