Saturday, May 8, 2010

tolong laaaa tukar seluar





sreek srok srek srok

aaarghh, annoying gila!
di atas merupakan bunyi seluar track yg di perbuat daripada material yg seperti plastik


adik ketawa.
dan lantas menghentak kaki dgn laju depan aku.
macam yg anda boleh tgk ketika kawad kaki pengakap peringkat sekolah rendah.


dan aku ketawa sambil menutup telinga.
'dah laaa tuhh, apesal seluar tu bunyi tak boleh belaah?'

adik meneruskan aksi tak-tahan-aku-nak-tergelak-golek-golek
'tak pe laaaaaa, nanti kalau hilang dalam hutan, buat macam ni cikgu boleh pergi cari dgn senang'

'ape2 laaa adekkk'
=='

lalu dia meneruskan perjalan ke depan rumah utk meletakkan barang barang dia utk ke camping.
owh, adik aku camping 3 hari 2 malam somewhere dekat bentong. (kott)

tiga empat kali jugak laaah dia mengangkut barang barang. dan aku mmg tak tahan dengar bunyi seluar dia.

'adekkkkk! bila nak siap neyh?'
'tak larat dengar bunyi tuh'

diam.

dan adik lalu sambil mengengkangkan kakinya.
kengkang kengkang mengangkut barang.


BHAAAAAAAAHAHHAHA
aku ketawa lagi.



2 comments:

ira said...

nabila..kte peminat sua bunyi2 2 gak tau,,y cm plastik sket 2 en kain dye??hahaha..bia la adk ko 2..nga xcted nk g kem la..hee

nabilahidayah said...

ha'aaah. aku x suke. hahhahaha :))
agakk laaa, excited gila kott.