Sunday, October 31, 2010

You know I don’t mind


Just come back when you think it’s time |Decorate by Yuna 





awak boleh balik bila bila awak suka.




Sumpah
Tak ada niat untuk menjadi jiwang.



Ada maksud lain di sebalik ini.





Orang bercinta mmg payah. Serba tak kena. 
Bila happy, senyum sampai ke telinga.
Bila ada yang tak kena, mengamuk kalah Godzilla.


Kejap menangis, kejap kang terkekeh kekeh ketawa.



Aku tak pernah faham orang yang bercinta. 
Orang bercinta ni huru hara & selalunya komplikated.

Orang kata
Makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah *sama simptom kalau esok exam*
Serba tak kena. 



Tapi di sebalik makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah; 



Apa itu menjadi 'sweet'.
Apa itu menjadi 'shoulder to cry on'.
Apa itu 'I miss you'
Apa itu ber-SMS hingga larut malam.
Apa itu bergayut dua tiga jam.






*ehem*
Kepada yang baru dua tiga hari bercinta, tahniah aku ucapkan.
Jangan bunga di taman tu mekar dua tiga hari je.
Semoga berbahagia :)


 *ehem*
Jeles tu jangan lebih lebih sangat.




Aku kesian dgn seorang sahabat aku. Dia terkena bahana penyakit orang bercinta.
Kesian member aku. Tersepit di tengah tengah.







Ada siapa siapa nak teman saya tidur? 
Cik Ida tidur bilik kawan dia. 

Huuuuuuuuuuuhu.



No comments: