Monday, October 11, 2010

macam mak nenek #2


Kan hari tu dalam entry 'macam mak nenek' aku ada komplen macam macam kan? ingat tak?



Okey.
Aku mintak maaf aa.


Actually, lemang tu sedaaaaaap gilaaaaaa!
Lembut di dalam.
Tak mentah di luar.

Mungkin itu sebab usaha keras mereka bersusah payah menjaga lemang2 tersebut dan habis miang miang satu badan.


...............................................................



Malam Rumah Terbuka Aidilfitri (RTA'10) semua orang melaram gila!
Dah macam nak pegi annual diner. Hebaat mereka2 ni.

Cantik cantik && Handsome handsome.
Vogue habis lah

Aku pergi tanpa secalit bedak dan se-oles gincu, semata mata nak tunjuk muka, makan free.
Nak snap gambar banyak2 pun aku tak ada mood sangat.

Entah, sbb aku tak rasa aku nak snap.

Adalah satu dua gambar.

diambil dari kamera cik ida, all creds goes to her. tapi aku ambil sikit, sbb aku edit tambah frame.
*saja letak watermark. kunun2 copyright laah ;)



Macam biasa lah, dalam tentatif kata pukul 9 ketibaan tetamu VIP.
9.30 baru sampai.

itu ini itu ini

10pm baru makan. Okey lah, makan free.
Dah nama pun makan free, doa tak habis baca remaja remaja lelaki dan perempuan yang mana hormonnya sedang meningkat, terus lari menerpa ke arah meja hidang.

Dan dgn rakusnya membaham segala hidangan.

Tak sampai sepuluh minit. Semua licin licau.
Macam Piranha !

gigi dia aku cuaak weyyyy

Ramai yang tak dapat makan. Ramai yang mampu melihat.
Aku pun terdiam tgk tray berisi mihun goreng, kosong.

Dapat la jugak merasa nasi impit dan lemang.


Aku dgr cerita, ramai yang balik bilik buat parti maggi pulak.




*aku belah awal dari majlis tu. haha.

No comments: