Thursday, October 14, 2010

perasan handsome




Lepak kat mamak, sambil minum air laici, curi roti nan cheese ida sikit.
Aku alihkan pandangan kepada skrin TV plasma milik taukeh kedai mamak.
Ada match badminton Commonwealth Game (CG) laah.

India vs India.

Aaah. Tak menarik lah.

Tiba2 aku ternampak player India tu.

'weyh weyh, tgk aaa player India tuu. Handsome seyh. Hidung mancung owh.'
sambil jari telunjuk aku menuding ke arah skrin TV plasma tersebut.

Dan elok aku letak je tangan aku.
datang mamak tu jalan ke arah aku.

'Dik, nak order ape lagi?'




Korang faham tak. Aku cakap player India tu handsome, kenapa mamak tu yg dtg kat aku.
Dia rasa dia handsome ke?



.........................................



Semalam dan hari ni merupakan hari keusahawanan UM.
Macam macam jugak lah jual.
Penat tak payah cakap lah.




Satu aku notice.
Ada mamat kedai sebelah, selalu buat air *banana milk shake*
Aku suka tgk dia buat air.
Nampak macho dan gagah. Wakaka!


Tapi suka tak ada maksud lain aaaaaaaaaaaaaaaa. Suka tgk je.

Dierang kata dia budak international. Singaporean.


No comments: