Monday, October 25, 2010

typo. wooops!


Kejadian berlaku malam kelmarin.
Tempat kejadian, cafe.



Aku baru sahaja memesan makanan, dtg seorang lelaki, berketayap, rambut kerinting, berjubah. Foreigner rupanya.


Dia mencapai sehelai kertas dan pen.





Aku perhati dia tulis.






Puas aku menahan gelak. HAHAHAHA!

6 comments:

Shiemillionaire said...

daaayaaaaaaaaaaaaahhhhhhh...
xley blah r kau..kcian kt foreigner tu...lau ak jd ko,mmg da t'gelak kn dpn foreigner tu dh..

nabilahidayah said...

haahaha, aku x gelak pun kat dia. aku dok tahaan je gelak aku.

Shiemillionaire said...

hikhi..bley ek..ko tahan gelak..x ke skit prut dup than gelak...kuikui

Muli said...

jahat gle kau. dia nk makan kot. hahaha. nasib baik dia foreigner. pndai plak dia eja tak nak cili

nabilahidayah said...

shiemah: hahahaa, sakit sikit laaaah. wakakakaka!

muli: sekali sekala jadi nakal sikit. hahahhaa!tu aaa sbb die foreigner aku x sampai hati nak gelak. kalau dia melayu aku dah tegur kot. HAHHAHA. foreigner lah katakann, mana tahan pedas macam melayu. haha

jerin nazri said...

HAHAHAHAHAHA...bongekkk gilerrr
kalu aku da x selera nak mkn kueyy tiaw tuh
haha