Thursday, October 21, 2010

saya rindu beliau

SERIUS TAK TIPU

Aku rindu makcik dedemok (pinjam dari Fatin Nadia) ni.
Orang suka kata kiterang ni kembar.

Aku dorm mate dgn dia.
Aku classmate dgn dia.
Dia aku punya rakan angkat.
Dia desk mate aku.
Aku dan dia join pengakap sama sama.
Selalu jalan sama sama.

Benda aku paling ingat pasal beliau.

1. Dia sukaaaaaaa sangaaaaaaaat menyakat orang.
Confirm lepas tu nangis. Hahaha. Bukan aku sorang je kena. Ramai laaa jugak.

2. Suka menyanyi. Walau di mana jua. Aku ulang: DI MANA JUA.

3. Sangat suka baca novel dan komik. Beliau sangat komited membaca novel, dan tidak menghiraukan benda lain. Novel yg tebalnya 400 muka boleh habes sehari. Kalau komik x sampai 30 minit kot.

4. Suka pinjam barang aku. Pastu hilang kan. Dan nnt dia akan ganti dgn membeli yg baru. haha.

5. Kalau kau berbalah dgn dia, kau mesti kalah. Mesti kalah. Kalau kau menang, dia akan cover dgn berkata 'aku bagi kau peluang utk menang.'

6. Kelakar, Fun, Happy-go-lucky *^^*

7. Suka sangat bergayut. Public telephone tu mmg dia seorang yang punya.

8. Mempunyai suara yang lantang.

9. Jika ada masalah melibatkan hati, ramai orang selalu mintak dia dgr dan nasihat.

10. Suka bersin bila bangun pagi. Tambah tambah kalau pagi tu sejuk.


sebenarnya, banyak laaaaagi. Tapi cukup lah sampai 10 jer.

cuba teka siapa beliau?


saya + saiyidah

beliau marah aku tadi
'kau ni mesej aku pun susah, kau ingat dok menaip kt FB tu boleh kurangkan lemak lemak kat jari ke?'


No comments: