Wednesday, October 6, 2010

igauan tidur



ini mak wa pesan *perli baek*:

kalau ada member, lu pandang sebelah mata cukup.
anggap macam sampah tepi jalan menagih kasih
supaya di buang di dalam tong sampah.




sorry aaa, waaa makan dalaam sket aaaa.


lu ingaaat lu je nak makan dalam.
wa pun nak rasaaa gaak.

lama lamaa wa tgk, wa tambaaaah makan dalam.





ini pantun wa cipta dalam masa 2 minit.

ingat awek rindu rinduan.
ingat balak termimpi mimpi
ada member lupa lupakan
wa tak heran, wa ada member ramaai laaaaagi

pigidaaaaaah!

4 comments:

Qamarul Iqmal said...

haha..bace blog nik pon tgh emo dgn kwn2 jgk..
sape la yg brani sakitkan hati dayah sorg ni..
cis~

nikaqilah said...

mmg pon ak tgh emo dgn kwn ak! kwn ak lagi dasyattttt. sanggup kutuk org TERANG2 kt blog?! sedih dow.. sabar je dayah.

raihana isa said...

dayahh, kasi sabar aaaaa~
jangan pandang la orang macam tu....
buat bodo je~

nabilahidayah said...

maro: tu laaa, cis! berani dia sakitkan hati aku.

nik: whoaah, naseb baek 'member' akuu tu tak ada blog.

rai: naseb baek dia tak ada depan mata, x dapat aku nak pandang dia. haha