Sunday, January 23, 2011

Menangis bukan penyelesai masalah

'Eyh, kenapa dia menangis?'


'Iye lahhh, dah la penat. Lepas tu kena dgr bebelan yang tak boleh diterima hati dan perasaan. Hati mula lah meluap luap.'
'Tapi di sebabkan tak tau macam mana nak ekspress atau nak cari jalan penyelesaian, boleh menangis je lah.'


Ini adalah salah satu sebab kenapa orang menangis.
Walaupun sendiri tahu, masalah tidak boleh di selesaikan dgn air mata.

Tetapi sedikit sebanyak boleh melegakan perasaan meluap luap di dada.

2 comments:

Nur Syafiqah Md Takiyudin said...

soo trueeee!

timon kyuri said...

aku paling x suka org yg pandang rendah kat org2 yg mnangis. humph. mnangis mampu mengurangkan toksik dalam badan, srs. so dont feel bad when u cry. salah satu cara nak release tension owh ; )