Thursday, January 6, 2011

K-Drama Review: My Princess







My Princess merupakan drama terbaru keluaran MBC akan di tayangkan di Korea pada 5 Januari 2011! Weee! Drama ini mengandungi 16 episode


Nak tauu kenapa aku eksaited? Sebab ada Song Seung Hun!
Tak kenaaaal? Alaaa. Apaaa lahh korang ni



Pernah tengok 'Summer Scent'? Hrmm.
Tak punn 'He was cool, He was gorgeous'?
Haaaa!
Dia pernah berlakon dalam 'Autumn in My Heart' jugakkkk!


Okeyy, dah lamaaa gilaaa tak tengok mamat ni dalam mana2 drama atau filem. So harap harap cerita dia best lah!


Cerita dia adalah mengenai seorang gadis Lee-Sul (Kim Tae-Hee) yg memasuki kolej agak lewat dari gadis gadis lain. Dan mempunyai impian untuk menjadi seorang puteri seperti rakan rakannya yang lain.
Dan apa yang di impikan menjadi kenyataan.
Untuk mengetahui lebih lanjut, apa kata kita tengok cerita ni nanti ye!

Pelakon  pelakon

Song Seung Hun sebagai Park Hae-young

Kim Tae Hee sebagai Lee Seol (the princess)

Antara OST (Original Soundtrack) drama ni ialah

01 Falling - Lee Tzsche
02 Because Of You - BEAST (!)
03 Wind Blow - 4minute GaYoon
04 Sunset- Every Single Day
05 Change - Every Single Day
06 Kasio - Taru
07 The Last Song - Lucite Tokki


Saya dah dgr track kedua dan keenam :) 
Sedap ^^



 






Antara snapshot ^^







Ooops! terlebih sudaaahh


Pesanan buat Adik: Eyhh, nnt bila dah released jgn lupa d.load tauu! ^^







(source: Hancinema, Asianmediawiki, Crunchyroll forum)

11 comments:

mohad said...

salam ziarah

SyaQila OsMaN said...

perghhh.apsl makin hensem aku tgk seung hun ni?hahahahah.tp aku xsker die dlm summer scent.haha

Unknown said...

mohammad: salam :)

syaq: kannnn? heee. aku punnn minat gilaaa kt dia dalam summer scent && he was gorgeous tuuuhh! hee.

shiemah el even said...

ak nk dwnload lgu ost by beast la..
kt ihoneyjoo ad an?

shiemah el even said...

ak nk dwnload lgu ost by beast la..
kt ihoneyjoo ad an?

Unknown said...

shiemah: hrmm. tak sure lahh ada ke tak kt ihoneyjoo. tapi dekat bawah link lagu yg kat atas tu ada DL link :)

nisa' said...

weyh lain kan dia? nmpk cam tough sket, pastuh rambut ketepi gitu! HAHAHA

Unknown said...

tu lahh. nampak lain! mula mula aku tak perasan pun tu sapa. hehe.

Hanis Manis said...

i guess u really like korean, yes? hello, thanks sebab follow. :)

Unknown said...

Bella Luna: haha. biasa biasa saja. tak fanatik sangat punn. heee

Qamarul Iqmal said...

dayah, kau bg 1st impression yg menarik kt aku..hehe..
weyh, dh 2 kali aku pg medical library kt um..x namapk kau puuuuuuuuunnnnnnnnnnnnn...hehe