Wednesday, January 19, 2011

Hujan berbicara dengan ku




Hilang hampir di telan asmara, hilang percaya ku pada semua nya [Hampir oleh Hujan]






Hari makin mendung. Aku agak,  kejap lagi mesti hujan.
Tapi kejap lagi ada kelas. Jam dah nak pukul 5pm.


'Jom pegi sekarang kejap lagi hujan'
'Kejap lah. Aku Asar pun belum lagi'

Melihatkan keadaan di luar tingkap. Cukup membuatkan hati aku terdetik.
Malas pulak nak pegi kelas.

Tapi aku keraskan hati.
Tak boleh! Kalau kau tertinggal kuliah Dr Sahar ni, confirm kau susah nak faham next lecture.
Lagi punn, hari kan dah pinjam moto Yat. 

TERIMA KASIH, HAYATI AZIZ! ^^


Baik lah.
Walau apa pun. Hujan atau ribut.
Aku akan ke kelas.


TEGAR.


Keluar dari blok Worawari *jgn tanya Worawari tu apa. sebb aku pun tak tau. aku pernah GOOGLE. mungkin google pun tak dapat membantu aku.
Hujan rintik lebat.
Bukan lebat. Tapi rintik yang lebat.

Berbekal selipar getah asadi warna merah jambu keungguan (pink-purple)

Aku dan Cik Ida berlari lari anak mendapatkan motor Nouvo merah berjenama YAMAHA milik Yat yang di parking tak jauh dari blok yang namanya pelik itu =='


Kunci di serah kan kepada aku. Lalu motor merah itu aku pandu menuju ke kelas.
Dengan di  bonceng oleh cik Ida.


Hujan makin lebat. Di sebabkan nak cepat sampai.
Aku memecut laju. Laju yang aku rasa, aku tak pernah cecah.

Sambil pecut aku gelak. HAHA.

Sampai di destinasi, Kompleks Dewan Kuliah (KDK).
Lencun. Habis basah. Tambah tambah aku yang driver lagi lah basah.

Masuk dalam dewan kuliah. Air-cond.
Sejuuuuuukk.

Satu yang aku minta.
JANGAN LAH DEMAM LAGI. SESUNGGUHNYA, AKU BARU JE BAIK DEMAM.



Aku tak ada lesen moto lagi. Ayooookk.



...................................................


‎[20.01.2011] Seung Ri (BIG BANG) - Mini Album VVIP released in 2 dayss !!





Album dia ada tiga colour okeyyyy. 

merah, gold, silver (photo: ibigbang.wordpress)

No comments: