Sunday, January 23, 2011

It was fun, without you

(Baca aku: kami)

Aku mmg rela hati nak join.
Aku nak ada pengalaman buat semua benda benda tu.

Aku bagi komitmen tinggi.
Aku turun setiap kali diperlukan.

Semua orang buat bahagian masing.
Penat. Letih.

Lepas tu nak dgr kau bagi briefing ttg apa yang akan berlaku esok.
Kau melalut lalut dengan cara bajet bagus kau.

Eyh, kau tau tak?
Aku rasa kau tau lahh. Kau kan hebat.

Tak pe lah, meh aku bagi tau yang tak tau.
Perangai kau tuuuu
Perangai bajet bagus dan bajet kau hebat tuu, tak ada siapa suka.

Dengan muka kerek kau.

Urghh! Aku tak boleh tahan arhh.

Aku sebab aku fikir batas aku,
aku junior, kau senior setahun je.
aku anak buah, kau ketua.

Aku tak melawan arh.

Memang tunggu masa nak meletup je.
Aku ketap bibir je.

Tunggu bila masa kau nak
berhenti membongkakkan diri
berhenti melalut
berhenti bercakap

Memang aku tak boleh pandang muka kau.
Nak senyum. Jauh sekali.
Kelat.



Kau faham tak perasaan, kau penat sbb dari tgh hari sampai dah lewat tgh malam masih buat kerja.
Lepas tu nak dgr kau membebel.
STRESS TAU TAK!


Aku mmg tak boleh pergi dgn cara kau.
LANGSUNG



Aku bukan kebulur pun sijil AJK tu.
tapi sebab kesian tak  cukup AJK aku turun lah.

Lagi pun aku kesian dekat  pengarah.


Kalau aku tak ada perasaan kesian, aku mmg nak quit.
Lantak.
Aku nak tengok macam mana kau handle sorang2.


Tapi
Sebab kesian tu lebih.
Aku stay.

Lepas ni aku tak tengok dah muka kau.


Aku suka semua PP( penolong pengarah) dan AJK2 projek.
Kecuali kau.




Harapan penulis,
Semoga projek esok berjalan lancar.
Amin

No comments: