Sunday, January 9, 2011

Be prepared

The End of Facebook is near

Bosan bermain Twitter, macam biasa. Aku akan scroll scroll scroll sampai letih dekat Tumblr dashboard tuh.

Dan terjumpa sau benda menarik.
Ada orang share this link dkt Tumblr.


save image
save image



Facebook akan berakhir pada 15 March.
Hahahaa. Menarik!

Tak tahu lahh article ni betul atau tidak. Aku tak dapat nak pastikan.
Tapi headline dia mmg menarik!

Macam macam reaksi aku jumpa.
Ramai orang kelihatan agak risau.

Ada yang cakap:

#1 Facebook ni dah macam sebahagian dari kehidupan. Kiranya, FB ni mmg teramatlah penting bagi dia. 'Dont ever close this website. it's part of my life, dude!!!'

#2 Jangan tutup FB. Tapi jual dekat syarikat2 besar. Macam Google, Yahoo @ Microsoft.

#3 Habess lahhhhh! Baking life game dia macam manaa? Level 50 pun tak sampai lagi.

#4 Kurang lah satu hobi aku 

#5 Whaaaat should I do during boring timeeee?

#6 Bagusss jugakk. Lepas ni ada lah peluang nak cakap dgn anak dia. Sebab kalau tak 24 jam melekat dekat laptop. Macam muka dia kena gam dekat skrin.

Dan macaaam macaaamm lahh.



Tapi bagi aku. Aku tak kisah sangaaat. 
As long as I have Twitter, Tumblr and this cute and awesome Blogger!




Naktahutak?
Rupa rupanya news ni fake. Hahaha.


Signing off;
Peace!

No comments: