Saturday, January 22, 2011

Ini Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu dan Ahad aku. Macam mana lima hari korang?




ini jadual hari Khamis sepatutnya


Ini Jadual hari khamis cuti Thaipusam

Nampak tak perbezaannya?
Kalau hari khamis cuti aku dapat banyaaaaak free sampai Jumaat.
Isy! Jumaat tu kacau gilaa.

Kiranya sampai Ahad lah aku free dari Rabu petang tu kan. Mmg mula ingat nak balik, dan skipped je kelas Hari Jumaat tuh.

Tapi bila call mak tak bagi sebab dierang nak balik kampung dan nanti kereta penuh sebb maktok dgn wan akan follow balik KKB.
So, tak adalah tempat untuk aku.

ToT


Apa nak buaaat neyhhh. Confirm aku akan boring gilaa.



*Mentol menyala*
Ahah!
Balik Kuala Pilah lah!
Dah lamaaa tak jumpa Mak Ramlah dan Ayah Bomba
(siapa Mak Ramlah dan Ayah Bomba? baca sini baca point nombor 5

Rinduu pulaaak rasanya.

Ramcangannya,
Naik KTM sampai Seremban, nnt ayah datang laa amek dekat dekat situ.
Haaa, molek molek *senyum lebaaaar*


Terus call mak Ramlah dkt K.Pilah
Mak pun okeyy je :D


Aku ni buat rancangan sorang sorang tapi tak cakap pun dgn mak sendiri.
Bila tanya mak, rupa2nya mak tak bagi
ToT

Dia kata  jauh lah,
apa lah,
itu lah,
ini lah..

Macam macam.


Daaaah sudaaahh, macam tu pulak. Macam protes jugak.
Tapi sebagai anak, kena dgr lah cakap mak.
Jadi plan ke Kuala Pilah terpaksa di batalkan.

Sorry lah mak ramlah dan ayah bomba, tak dapat nak pergi sana.


Jadi di sebabkan ada banyak terluang, padahal boleh je study -___-'
aku pun join lah satu projek kolej sebab dgr cerita dierang tak cukup AJK.
Projek 'Malam Palestin: Suara Keamanan'


Ada lah jugaak benda yang aku boleh buat.
Malam semalam sampai pukul 3.30am baru balik bilik.
Haha, macam fun lah jugak buat benda benda tuh.

Cat cat kotak, Warna warna kad board.
Macam budak budak melukis. Haha.


Aku jarang letak gambar muka orang kan? Nah aku letak sikit.

(Kamera Mira: Nokia Express Music 2mp)


nampak tak kiterang lukis pakai apa? JARI =='


tudung aku kena cat warna biru ToT



Husna, Aku, Mira, Fareha (kaki tu aku yg buat, tp bukan kaki aku ehhhh)

HAHAHA, macam budak budak kan?
Comel?




Sekian laporan,
 Dayah jari  pendek comel 

No comments: