Wednesday, January 19, 2011

Malam ini, buat aku rindu sangat. SANGAT.

save image
tolong ignore grammatical error ;)


Dekat twitter.

Start dgn Taiko dan Nisa Hazirah berduet lagu KRU secara virtual dekat twitter.
Then jejak kasih Taiko dan Aku.
Di iringi dgn kecemburuan paca.

Noddy dan Hawa yang cakap pasal makanan.
Dan kesedihan Noddy.
Ika taki dan Ayie yang rindukan huluuu.
Rai yang gembira dgn kebahagian kawannya

Lepas tu dekat FB
Semangat pasal PicBadge.
Ramai 0408 tukar gambar profile dan support SEMASHUR fifth generation
Jerin, Apai, Aku, Bella, Iqbal, Eg, Nazirul, Wowo, Paca, Sazerina, Ika, Haizal (sekadar menyebut beberapa nama, y tak di sebut jgn kecil hati ye)

Baca blog Fatin Hilmi cakap pasal birthday Timah
Baca blog Paca pun pasal 0408 jugaak.

Memaaang buat aku rinduuu sangaat sangat.

save image

save image
bukan aku je, ayie pun!

Dan bila kau sedih, ada masalah. Ada ramai orang boleh support kau. 



save image

save image


(guys on twitter, pinjam tweet korang. thanks!)



5 comments:

nrlndhrhznl said...

awwww semashurrr! :'-)

nisa' said...

hahahaha JEJAK KASIH AND DUET TIME was AWESOME!

Unknown said...

wowo: rinduuuuu sangaaat semaaashurrr.

taiko: HAHA, tak bolehhhh belaaah je. dah laa lagu KRU. hahha

raihana isa said...

aku rindu semashur jugaaaaa... sangaaaattt.. T_T

Qamarul Iqmal said...

oh sedih sungguh..mmg touching baca ayat2 korg