Saturday, January 15, 2011

berdiri tak sama tinggi, duduk sama rendah

Semalam masa tengah tunggu tren KTM sampai di stesyen MidV (baca: Mid Valley) utk pulang ke KKB (baca: Kuala Kubu Bharu) ada 2 orang perempuan.


Foreigner, pelancong rasanya.
Tinggi.
TINGGI GILAAA

Body mmg macam peragawati.


Agaknya kalau aku bercakap dgn dierang, mmg mendongak lah jawabnya.

Kalau berdiri macam ni lah perbandingan


Mula mula dierang bersembang berdiri. Dan aku tengah duduk di bangku masa tu.
Kemudian salah seorang dari dua orang tu duduk.
Sebelah aku.



Masa berdiri nampak macam tinggi sangat. Tapi bila duduk, sama level je dengan aku.


dia tulis F*** Yea tapi aku blurkan. F YEAH!





#1 watak di atas sengaja tidak diberi baju. sebab aku tak reti lukis baju guna orang lidi. haha.
#2 aku yang pakai tudung dan seluar tu. itu tudung ye, bukan rambut singa yang di sewa.
#3 seluar warna biru itu seluar jeans.
#4 dua dua gambar tersebut nampak sama. tapi sebenarnya tidak.

  •  jangan komplen kenapa model tu tiba tiba gemuk dalam gambar kedua.         
  •  jangan komplen kenapa aku punya mantain je. HAHAHA.
  • jangan komplen kenapa tudung aku berubah warna
  • jangan komplen kenapa aku tak pakai lipstik
#5 aku blurkan F word tu sebb aku tak mau blog aku dicemari dgn F word tu. haha. tapi gambar tu mmg kena dgn situasi aku masa tu. tumblr people confirm tau gambar troll tu. HAHAHAA.
#6 AKU TAK PANDAI MELUKIS. daang!

1 comment: