Wednesday, December 8, 2010

hari paling aku dan adik tunggu.

Hari ini merupakan hari yang paling ditunggu tunggu oleh adik dan aku.
Kenapa hari ini merupakan hari yang paling ditunggu tunggu oleh adik dan aku?


#1 Sebab hari ini, tepat pukul 4.30pm tamat lah Paper Bio utk SPM kali ini dan juga merupakan hari terakhir SPM buat adik. Muahaha :D

#2 Dia dah tak sabar sabar daaah nak kemas bilik dia yang bersepah gila akibat terlalu banyak buku dan kertas. Dan semua itu bakal dibuang. Yahahahaaa!

kalau adik aku habes SPM kenapa aku pun nak tumpang gembira?

#2 Sebaaab, lepas ni aku tak payah kemas meja makan dan basuh pinggan laaagi. Yahoooo! Hahaha. Adik dah janji nak buat semua tu lepas dia habis SPM. Yesss!

#3 Boleh tgk movie sama samaaaa! Bosan laaa tgk sorang sorang.

#4 Aku akan dapat katil! Adik dgn baik hatinya meng'offfer' aku katil dia. *terharu sikit* Setelah hampir setahun aku tidur beralaskan toto dan merempat di bilik adik.

#5 Aku move in balik bilik yang dulu aku dan adik aku duduk sekali. Tak best arh bilik aku tu >.<


Haaa, nampak tak betapa bestnya hari ni. Tak best? Lantak lah. Aku nak best sorang2 :PP