Monday, December 27, 2010

Hari bila aku tak ada internet aku tengok TV [part 1]


Nak tau tak? Aku jarang tengok TV. Tu je.


Sepanjang 2 malam di Sungai Petani, hati jiwa dan ragaku bagaikan meronta ronta kerana ketiadaan internet -___________-'

*ciri ciri orang setiap hari mesti nak online.

heeee, baru dua malam dah gedik. haha.

sebenarnya aku okey je tak ada internet.


Bukan apaa aku sebenar risau sbb kek yang aku masak dekat Baking Life tu nanti hangus. As I expected, mmg rentung punnnn bila aku sampai maghrib tadi ToT


save image

Ni kedai aku. Hahaha. Serabut lah sikit. *ni yg tgh masak. esok baru siap :D



save image

Ni avatar aku. Lelaki. heee.


Dalam banyak2 benda yg kena masak

aku teringin sangat nak makan ni Trifle ni


dan macarooonnnn ni!



*tak jumpa gambar macaroon dekat baking life pulak.




Bukan aku nak tiru Hawa dan Muli tapi di sebabkan masalah blogger ni aku terpaksa split into 2 parts jugak =='

No comments: