Monday, December 27, 2010

Hari bila aku tak ada internet aku tweet

Sambil menonton drama yg aku dok komplen banyak tu. [part 1]  [part 2]

Aku tgk lah tweet tweet cik Yuna atau boleh carinya di Twitter beliau @yunamusic
Aku tengok beliau sedang menghadapi masalah.

Inilah masalah yg sedang di hadapi beliau

save image

Untuk menyelesaikan masalah dia stuck dekat level yang ada 'statue kuda Euros' dia tweet je. Dan ada je orang yang tolong dia. Dengan me'reply'  tweet  beliau.

Jadi dapat lah beliau meneruskan perjuangan hingga ke level seterusnya.



Aku agak jeles melihat keadaan beliau.


Lalu aku tweet ini

save image

Betapa jeles nya aku lah kann. 

Haha.


Tiba tiba dia reply. 'Bertuah! :)'
Pehhh, terkejut dan keterujaan weyhhhh! Sebelum ni aku tweet tak pernah berbalas.

dan hari ni dia balas! MUAHAHAHA! 
Rasa di hargai dohww *exagerated*

*O*



Tak tidur malam aku. Haha.

save image




mesti korang dah meluat baca cerita twitter aku kann? 
HAHAHA

3 comments:

shiemah el even said...

haha..xbosan pn..oit..da lme x jmpe ko..rndu lak..muhehe

Unknown said...

haha, nasib baik kau tak bosan. hahahha.

tu lahhh, lamaaa tak jumpaa. huu. aku punn rinduu kauu~

*ceyh ceyhhh, gambaar tak boleh belahh :) ahahah

EmanTheHalia said...

hahaha banyak gak artis aku dah kutip hehe