Thursday, August 12, 2010

sendiri mau tanggung



*correction: great. I just dip my EARPHONE in the orange sunkist concentrated ........


ya. saya tercelup earphone saya yg baru di beli tak sampai sebulan ke dalam pati oren pekat. dan membuatkan earphone saya hilang balance. sebelah kuat, sebelah perlahan.

utk pengetahuan semua. saya menangis. ntah pape nangis sbb benda kecik macam tu.
bukan saja saja saya mahu mengeluarkan air mata.
tapi faham tak situasi di mana anda sangat sayang akan sesuatu barang anda. yg anda jaga bagai menatang minyak yg penuh, tetapi di sebabkan kecuaian diri sendiri, minyak yg penuh pun boleh tumpah.

dan ini cadangan Ayie.


dan saya tanya beliau. should I do the same thing?
beliau kata 'why not'

dan di atas merupakan keputusannya. yeay!
thanks saudara Ayie! haha.

boleh tahan laaa masih boleh mendengar. tapi kurang effektif.


...........................

sumpah tadi wa emo gila tadi.
dgn lab report yg x berkesudahan.
dan soalan mencabar minda dan boleh membuatkn rambut gugur.


No comments: