Thursday, August 5, 2010

di sini ada banyak menyimpan kelalang kon

kejap lagi lab. inorganic chemistry lab.
pukul 10-5. dank!
tapi kalau siap cpt boleh balik cepat. x menjadi masalah :)

sekarang aku dekat lab komputer, blok D, faculty of Science.
semua org buat assignment. aku sedang blogging.
actually, aku nak FB-ing sekali. tapi segan la pulak.

cakap pasal lab, aku teringat masa aku dekat PASUM dulu. lab kimia, lab bio, dan lab physics. aku punya partner Nur Ain bt Mohd Fauzi. semua benda kiterang buat sekali.

kalau lab bio, aku akan bahagi tugas dgn dia. aku lukis separuh, dia lukis separuh. dan kami exchange dan tiru. selesai kerja.

lab kimia, aku akan angkut semuaaaa alatan alatan aku *loker barang aku hampir kosong* duduk sebelah dia. macam biasa. kami main tipu. ada yg buat, ada yg x. tapi pandai2 cover lah. kalau kene tangkap dgn lecturer sia sia je. haha. sepatutnya kena buat sorang2.
tp degil. nak jugak berpartner.

lab physic, aku paling menyampah. sbb kedudukan lab yg di atas gunung. haaih. letih aku. dan setiap kali buat experiment x pernahnya betul dan dpt result yg desired ones. grrr.
conclusionnya, aku akan jadi pelakon wanita utama dan dgn bantuan pelakon pelakon tambahan akan bberlakon buat experiment sekali lagi. sambil cik Nur Ain bt Mohd Fauzi akan mengedit data data yg ada. supaya graf kami lebih cantik dan sangat menepati piawaian.

tapi itu semua kenangan.

sekarang, aku kena buat semua sendiri. dah x de partner partner dah.
ha, padan muka :PP

..........................................

kalau aku jumpa mana mana lecturer PASUM atau pun tutor dan demonstrator dierang mesti tanya. mana kawan kamu yg sorang lagi tu? aku dgn automatik akan faham. dierang mesti tanya pasal Ain
-.-'

No comments: