Tuesday, August 3, 2010

random #11



FESKUM dah start. tapi aku tak jadi join gerai kolej 9 tuh. bukan sebb aku reject. tp aku di reject. katanyaa, pihak atasan tak mahu AJK gerai ramai sangat.

tak ape lahh, kalau macam tu. sbb kakak yg incharge bahagian minuman tu bagi tau elok2. dan aku boleh terima.

dan bagus jugak sebenarnya. aku sendiri pun letih dgn jadual sedia ada. lagi nak cope dgn gerai lagi. aku tak rasa aku mampu nak handle. balik tadi pon aku dah tersadai. sbb masalah bas. ceyt. bas tak datang pagi tadi. sabor je lahh.

lagi punn, hari Isnin (semalam) ada test. fuuuhhh, soalan mencabar minda laah jugakk.

insyaAllah, tahun depan aku cuba lagi utk join FESKUM!
dan lain2 aktiviti aku nak try get involved. sumpah aku nak duduk kolej.
tak kisah lah, mana2 pun.

KK9 ponnn oraaaaait jer. dah semakin sayang lahh. dah kurang rasa bersalah terhadap KK12.

aku ingat lagi masa belajar cheers KK9. aku rasa aku macam betrayed gilaaaa dgn twelve. macam aku seorang pembelot. haha. tak boleh belah kan aku?

tapi sekarang sembilan macam dah melekat sikit dalam hati aku. walaupun nyamuk banyak.





gambar masa cheer UM cares :)
kitorang menang 1st place tau ^^

..............................

meh meh aku promote gerai kolej aku. datang ye :)