Tuesday, August 10, 2010

merempat setempat segan penyegan



hrmm, tak ada air lagi.


terpaksa lah aku merempat di bilik member2 aku ni. nasib baik dierang ni sporting.
sanggup turunkan tilam, gabungkan tilam sbb nak kasi aku tidur sekali.

tumpangkan meja study.
pinjamkan cawan sbb aku nak minum nescafe.
jerangkan air utk aku bancuh air.
pinjamkan selipar toilet
kasi aku guna bantal utk aku tidur
bagi aku guna earphone dan mouse

banyaaak lagi weyhh.

dan layan aku seikhlas mungkin.
terima kasih rakan.

............................................................................

aku mmg minum nescafe utk aku stay up. dan aku mmg stay up.
dan masih tak tidur lagi.
ttp masih, kerja aku belum siap. buku juga x habis baca.

sorry, sbb terpaksa keep the light on.

sumpah segan owhh.



............................................................................


a million thanks to:
syuhada nyeesa
mas amsyareyza che kassim
farah izzati

No comments: