Thursday, August 5, 2010

cakap pasal lelaki


cakap pasal lelaki, aku ada satu persoalan. lelaki betul2 dah pupus ke weyh? aku kesian lah.
bukan apa. aku sekarang macam ada dekat girl's school.

english class aku semua perempuan
lab inorganic chemistry aku pun semuaaa perempuan
group APK (asas pembudayaan dan keusahawanan) aku 90 % perempuan
coursemate aku 80% perempuan.
roommate aku pun semua perempuan. ooppps! haha.
memang laaa semua perempuan -.-'

come on laaaa. aku bukan nak cabar ke ape. tetapi mana lelaki lelaki sekalian? bangkit lahh.
nanti siapa nak mentadbir negara? siapa nak jadi ketua segala organisasi? walaupun aku sendiri perempuan. aku tak nak perempuan yg tadbir. perempuan ni cerewet dan kadang2 ada angin die. songeh pulak tu.

betul, aku tak tipu. cuba bandingkan lecturer lelaki dgn perempuan. kalau lecturer lelaki, diorang selalu nya cool dan lepak je. kalau perempuan, hrmm. faham2 sendiri. tapi ini certain case je. bukan semua.

haaaa. contoh paling dekat. bandingkan mak dgn ayah. ayah selalunya cool kan? sbb tu kami adik beradik kalau nak gedik2 mintak benda yg agak mustahil, kitorang gedik2 ngan ayah. tak boleh gedik2 dgn mak. nnt mak melenting. haha. tapi dgn mak pun gedik gaak. manja2 jugaak. tapi walau apa punn, dua dua kaklong sayang! mmuaaah! hehehe :D


dulu dekat PASUM boleh tahan laaa jugak ramai lelaki. masuk UM, apa ada? apa pun tarak.

nak tergelak dgr cik B semangat bercerita time APK class tadi. *ehem* kau menyesal ke masuk UM?

............................................

respon terhadap entry encik jodin:
pesanan buat para wanita, jangan lah terlalu memilih. tapi jgn terlalu desperate.

rupa mmg memainkan peranan. tetapi rupa bukan segalanya.
masa muda mmg lah handsome. masa tua macam mana?
bukannya nya kecantikan mahupun ketampanan seseorang itu boleh kekal.

tetapi kalau berdasarkan hati budi, InsyaAllah berkekalan ;)

dengar macam ayat dah basi kan?
tapi ini fakta, yg tak boleh dipertikaikan.

No comments: