Wednesday, September 15, 2010

pintu tutup pukul sepuluh




budak2 yg nak dtg beraya tadi, datang balik lebih kurang pukul 10pm.

mak malas nak layan. jadi aku yang keluar lagi dan beritahu
'cik yati dah tidur lah' *tipu sunat*
'datang esok ye, esok kan cuti'
'pukul 5 pagi kiterang sampai'

aiyark!

semata mata nak duit raya. haaaaaih.



aku masuk dalam rumah, mak geleng kepala.
mak hairan dah pukul 10pm x balik rumah lagi ke?
parents budak2 tu tak risau ke?

dah laa macam macam kes zaman zaman sekarang ni.
siang tak selamat
malam punnnn tak selamat

duduk dalam rumah pun boleh kena bunuh tau.
macam kes Ustazah & anak dkt PD tu.

sebab kalau time aku kecik2 duluu, malam duduk dalam rumah.
9.30pm tido.
tiada pengecualian.

aku pun hairan jugak.
kalau aku kecik kecik nak tiduurrr dahh

No comments: