Monday, September 27, 2010

jiwa kacau


Bayang kan.

Weekends Sabtu dan Ahad. Anda tidak pulang ke rumah. Anda berada di kolej.
Dan anda merasa sangat bosan dan juga agak lonely.

Anda cuba utk menghiburkan hati dgn membuka laptop anda utk berada di atas talian.

dan


INTERNET TAK ADAAAAAA!


Mmg dem! aaaaa

Sepuluh kali cuba, sepuluh kali gagal.



Haaaaih~


Sememangnyaaa, weekend yang lepas adalah yang terbosan.
Terperuk di dalam bilik. Sampai anda pening kepala, sebab tak ada aktiviti utk di buat. Dan pada malam hari Sabtu anda pening dan terus jatuh sakit. Suhu badan anda meningkat, anda demam malam itu disertai dgn selsema.

Pathetic gilaaa kan hidup aku.


Ada orang kata, ada hikmahnya tak ada internet 2 hari.



Agaaaak aaa, memang ada punn.
Dia yang Maha Mengetahui, suruh aku study. Sebab pagi tadi ada test :D *eyhh, sukaaa pulakkkk


Daaan, kalau ada internet mesti anda susah nak study sungguh sungguh kaaan?


Walaupun rasa macam dah bacaaa je semuaa, still bila jawab tadi ada jugak yg x tahu. Hmmpph.




PERINGATAN: Jangan jadi kan hidup anda seperti gadis ini. Melarat sungguh gadis ni.



Kan best kalau aku tak tahu Internet tu apa.

kan best kalau aku tak pernah ada account Facebook.

kan best kalau aku tak tahu apa itu blog.

kan best kalau aku x tahu seronok dan lalainhya internet.

semuaaanyaa dah terlambat.

No comments: