Saturday, September 18, 2010

kaki aku pendek aaaa



AMARAN: entry ni bukan utk tujuan menunjuk nunjuk.


Aku ambil kunci motor dan poyo2 nak bawak. tapi aku tak pandai start

Ayah kataaa, kalau nak bawak boleh. tapi start sendiri.
aduhhh, ni mmg akuu lemah gilaaa

Ayah aku yakin, yg aku tak boleh punyaa bawak motor tuuu.

aku tendang tempat start motor tu *weyy, apa nama benda alah tuu?*
tak boleh bolehhh.

frust akuu

ada pakcik ni parking kereta depan aku, aku pelik apesal dia tak keluar keluar dari kereta
tapi aku tak peduli, aku masih lagi mencuba start motor tu.
dekat 15minit gaak aaaa
berpeluh peluuhhh bebbbb
lenguh tangan kaki wa

sekali pakcik tu keluar dia sengih tengok aku.
ejek akuuu laaa tuu
lantak akuu laa motor ayah akuu


aku kata aku mesti start gaaak motor ni hari ni!



last last aku fed up



aku masuk rumah.

timbul idea nak suruh adik aku pulak cuba.
baru aku nak ajar adik aku
*ceyyyh, sendiri tak pandai nak ajar adik*

baru aku press minyak + tendang menatang tu dgn cara korang akan rasa tak appropriate
tiba tiba
breng breng

weyhh! enjin hiduuup laaaa!

aku press lagi minyak supaya enjin tak mampuusss


aku separuh menjerit,
aku rasa makcik duduk tingkat tiga pun boleh dengar

happy bagai mendapat iPod Touch satu punyaaa girang

wooohoooo!

dapaaat aaaaa merasa 3,4 round
hahaha!



*okeyy dayaaahh, poyo sangaaat daaah tuuuu, orang lain pandai bawak kapal selam lek je ponnn, kau dapat start enjin pon bising + kecoh macam joyah

gila lame. isy isy isy.
kesiaaaan laaa kat budak sorang nih.

[ini kes balas dendam sebab ayah tak mau kasi aku drive semalam]




apesal aku sibuuuuk sangat nak memanduuu weyyhh?


.............................................................................


bagus anak mak rajin baca Quran. adik pun sama.
kena rajin baca Quran supaya pintu hati tak tertutup.

pandang mak, senyum.

aku tanya mak
'mak, sejuk tak perut mak sekarang?'

mak jawab
'isyy, sejuuuukkkkk' j

ya Allah

jadikanlah aku dan keluargaku tergolong dalam golongan yang beriman dan beramal soleh. yang sentiasa mentaati suruhan-Mu dan menjauhi segala larangan-Mu

Amin

No comments: