Thursday, May 19, 2011

Ada habuan tak apa


Aku dan adik aku menunggu penuh sabar utk nombor giliran di panggil masuk ke dalam bilik doktor.
Leceh betul nak medical check ni.

Lama dan lambat.

Ramai orang pulak tu.


Kalau ikut hari memang tak mau ikut. Baik stay rumah je tidur.

Tapi adik ajak suruh teman, dia kata nanti bosan.
'Boleh, dengan syarat. Belanja ABC'



Utk menghilangkan bosan, aku pinjam PSP adik aku main game Loco Roco. Comel gilaaaa menatang ni. Dah la suka nyanyi nyanyi.




Comel kannnn! ♥♥

Tengah layan game, adik aku panggil.

'Kaklong kaklong. Adik ada satu cerita'
'Apa?'

'Hari tu masa adik pergi buat appointment utk medical check up nurse tu suruh pergi bayar bil.

Nurse: Nanti pergi bayar bil ni ye.
Adik: Dekat mana ye nak bayar?
Nurse: Bayar dekat kaunter. Tahu kaunter dekat mana?
Adik: Tak tahu.
Nurse: Kalau dari kantin hospital, jalan terus. Nampak tangga hitam. Tapi jangan naik tangga tu. Kaunter sebelah kanan.

HAHAHAHAHAHAHA

Aku dah gelaak gilaa gilaaa dah. Sebab dia cakap 'NAMPAK TANGGA HITAM. TAPI JANGAN NAIK TANGGA TU' 

Nurse tu macam tgh troll adik aku. Dalam nada serius.

'Adik tak gelak ke?' sambil menahan ketawa.
'Tak lahh, sebab dia cakap macam serius. Haha'

.

No comments: