Sunday, March 7, 2010

yuna tanya ..




Yuna:


Anyone here from LA? Yang ada kitchen and boleh masak masakan melayu?


dan ini jawapan y diberikan oleh peminat2 beliau.

1. saye...x! hihi
2. maggi sudah.. heeeee..
3. kte ad kitchen..n bleh msk mskn melayu...cuma bkn dri LA la sis...hik3....
4.
sye pon x...gud luck at LA ! haha
5. saya boleh yuna!!!!!!!
6. lapar ke?
7. saya..
8. Lebuh Ampang.....hehehe
9. yuna ajar ar
10. sy ade kitchen tp xbole msak msakan mlayu ....adoyai
11. hahahaha..yuna rindu ap ne?nasi lemak ke?
12. hehe.sy! tp juh lak. delivery jewla cyg ekkk. huhu.
13.
kt sane ade kdai mek klate ape.....huhuhu
14. ai mcm lma j duk sna...blik cni jelh....
15. da sampai LA... try la dieorg nye makanan... x rugi pn... janji halal....
16. LA ??? langkawi ade lerr... hehehe... yuna... masakan pakistan ade kat sane... melayu ade kat chicago n NY...
17. ciyan yuna kat cana susah nk cari mkn yg halal.....
18. Kt lubok antu ada..srwk..hehehehe
19. ngahaha..u bwk ape je yuna??
20. saya ada...ala...kunci plak tertinggal kat msia...hhehee
21. yuna,lenkali bwk sambal tumis dr KL..hehehe...pesanan penaja...
22. hi alis...saya rindu sangat lah...u take care k...:)


dan byk lagi jawapan.

wahai rakyat M'sia. boleh x kasi jawapan yang RELEVANT lagi?
mcam mane nak maju. lain org tanya, lain y dijawab.

pelik sungguh.



hey, come on la rakyat Malaysia.
saya rase Yuna menggunakan bahasa 'Melayu' BUKAN bahasa Inggeris.
saya rasa semua org boleh faham kot.

sorry lah, ter'emo'

blog ini sedang memainkan peranan sebagai penasihat masyarakat
ke arah SATU MALAYSIA y maju dan produktif.



*nah amek sape y nak bace blog satu malaysia tuh
**maaf kerana menggunakan bahasa rojak y tidak standard.




Malaysia boleh!



No comments: