Wednesday, March 17, 2010

SEKALI LAGI; sia sia





dah penat aku melambat kan semua benda.
bangun lambat, mandi lambat, errrr.. subuh pon lambat sikit, lepas tu tido balik, makan lambat2, jalan lambat2.

rasa lambaaaat sangat nak pukul 8.

semua sbb tutor yang selalu masuk lambat.
jadi hari ni lebih separuh dari budak kelas masuk lambat jugak
sbb balas dendam tutor suka masuk lambat
HAHAHHHAAA

dan bile aku sampai je kat kelas,
sekali die dah sampai daaaaaaa.

aiyoooh.

naseb baik die pon baru je duduk.

aku sampai kelas dlm pukul 8.15

sepatutnye ade test.
dan test mmg ade.
cume lewat skit.

tgh test, aku cam biasa lah.
berbincang mcam buat soalan latihan.

die pon emo laah.
die tegur sekali.

dan

lepas tu aku 'ter'buat balik. HEHHEHEE *dayah nakal sikit.

dann

kene warning lagi.
aiyoook. kali ney die lagi emo. hahaha.

aku ngan ain buat bodo je.

dan lepas setengah jam macam tuh.
masa menjawab pon tamat.

dan die ckap macam ney,

'siapa yang dah siap, boleh hantar dan boleh keluar. kecuali yang lewat 2 org tadi tuh *eyy, bukan aku ehh*'

'habis tuh soalan tutorial x bincang ker?'

'next week je lah' dlam keadaan emo habis

aku pon x tau knape die nak emo sgt.
nak kate datang bulan. die lelaki.

aarghh, ape ape je lah.

aku ngan ain,
lepas dgr die ckp mcam tuh terus angkat kaki.
balik kolej.

sbb kelas KIMIA BATAL LAGI SEKALI UTK 2 MINGGU BERTURUT TURUT

GRRRRRRR !!

kesimpulannya, aku bangun lambat, mandi lambat, errrr.. subuh pon lambat sikit, lepas tu tido balik, makan lambat2, jalan lambaaaat2....
utk pergi ke kelas y hanya berlangsung utk SETENGAH JAM.


kelas tamat pukul 8.45.
sampai kolej pukul 8.55.

kelas seterusnya pukul 10 dkat DKU.

lepakk laa dulu.









No comments: