Friday, December 25, 2009

sila sebut BODOH 3 kali fullstop

x tau la kenape entry kebelakangan ni mcm emo sikit.
huu~ -.-'


situasi malang nombor SATU

cekak rambut y aku pakai setiap hari && setiap waktu
patah

ceyyyt!

nanti rambut aku bersepah lahh
x sukeeee!

korang nk tau, betapa cekak rambut dan aku mmg x boleh berpisah
sampaikn kepala aku nih
dah berlekuk ikut shape cekak tuh

betapa kronik nya aku
aku pakai cekak start darjah 4.

cekak paling lama bertahan ade la dlam 5 tahun
sumpah tu cekak first aku y paling lama bertahan.

cekak second 3 tahun.

cekak paling latest, 4 bulan.
wth!






situasi malang nombor DUA

TNB sekarang semakin mengada-ngada
kejap2 x de letrik -.-

aku x suke pasang bateri dkt laptop
takut over charged

ape lagi.

papp!
sumer off.

grrrrr..





situasi malang nombor TIGA

disebabkn perangai y suke stalk page org
sendiri merana

sakit hati sbb jeles.

padan muka.


secara konklusinya

disebabkn perkara2 diatas
saya memang nak jerit bodoh 3 kali.

sila ikut saya.
laungkn seperti Tunku Abdul Rahman
dgn bangganya melaungkn merdeka.

angkat tangan dgn semngat
tanpa menunjukkn JARI TENGAH
saya x suka.

laungkn bodoh sudah cukup.


BODOH!
BODOH!
BODOH!



2 comments:

nitafron said...

blogwalking d blog kamu :)
sian nye mmber ak ni
saba nab bwk btenang
tp
rase cam mau join itu laungan xD

Unknown said...

hahahha! jom2! besok aku keluar buat demonstrasi.

XD