Saturday, December 5, 2009

bangun dgn semangat

smalam, penat tahap kaki rase mcm nk tercabut.
jadi,
aku dan fisah mengambil keputusan utk tidur sampai isya'

malang x berbau.

kami terlajak juga.
9.30 pm baru bangun.
adeyh.. =.=

penat oo kelas pukul 2.30pm sampai 6.15pm direct
non stop.
tu y lembik semacam.

tp before tidur aku on9 dulu.
adek pulak mintak chat.
die soh bukak YM.

aku pon bukak.
baru je bukak tetibe ade 2 sekali nk YM.
(adik ngan zue)
adeyh mcm mane neyh.
aku dah penat

sorry sgt2 sbb x dpt nk layan dua2 org dgn baek.

sbnrnye kami tidur tanpa mandi.
bangun pukul 9.30pm baru mandi.
sorry, busuk sikit.

tp, y paling penting.
kami bangun dgn semangat utk menyiapkn chemistry lab report.
yeaahh!

fisah meng'google' semua maklumat y di perlukan.

rupe2nye.
apa y kami obtain dr experiment, kebanyakannya tunggang terbalik.
mcm mane?
mampos lah.

aku salin, salin, salin, salin....
sampai penat

fisah cari, cari, cari, cari..
ade jumpe dan
ade y x jumpe

die kate sakit mate.

kami pon x pham tujuan experiment tuh.
jd objective experiment tuh kurang tercapai.

sepatutnye jadik
light green percipitate.
fisah dpt blue percipitate.

sepatutnye dpt
white percipetate.
aku dapt no reaction occur.

mcm mane neyh?

last skali, kami putus asa.
sambung esok je la.

No comments: