Wednesday, November 24, 2010

random #14

1. Mata saya masih membuntang. Aku tak minum nescafe pun. Tadi minum milo ais je.
Mungkin kah kesan tidur siang lama? Best kot tidur siang tadi, sbb hujan. Heee.

2. Gusi saya sakit. Sebab gigi baru tu. Ouch :(

3. Telinga pun sakit. Ada biji apa ntah. Macam jerawat. Tapi mana ada jerawat dekt telinga.

4. First day exam, pengawas peperiksaan tak bagi keluar lepas dah kutip paper. Kena tunggu sampai sejam. Sampai dah kematu bontot baru nak pagi keluar. Pfft.

5. Semalam naik bas, pakcik tu pasang lagu dangdut. Kuat kuat.

6. Sebelum masuk exam hall semalam, kami duduk bersila dekat luar dewan. Mula mula saya dgn cik  Ida je. Then Paan datang join. Sembang sembang. Tambah lagi kawan Paan pun dtg join. Sembang sembang lagi. Apa nama mamat tu pun aku tak tau. Tapi sembang macam dah kenal lama. =='

7. Sekarang dah pukul 3.36am. Kalau kat rumah aku dah tak sedar apa dah. Mungkin sebab suasana dkt rumah yg sunyi membuat aku x boleh tahan nak tidur. Pukul 12am terus tidur. Padahal kalau kat kolej pukul 2am pun belum tentu.

8. Hari Rabu tak ada paper. Jom study biology life process!

9. Saya TWEET FREAK. Heeee. Selalu spam orang. Sorry! Heeee.

10. Roommate saya *Kak Mira* baru bangun utk study. Gilaa lah. Tidur 3 jam je.

No comments: