Wednesday, November 24, 2010

biskut raya dan hari jadi

Selaku ahli bilik SW 1- ____ *isi tempat kosong*
Rasa terpanggil utk memberikan memori dan ingatan kepada Cik B'day Girl.

Jadi biskut raya hari tu yang tak habis lagi menjadi bahan utama birthday prank kali ni.

Kronologi kejadian:-

#1 Untuk menyediakan bahan utama. Kak Mira perlu buat buat kemas barang konon konon nk pergi tidur bilik Fareha. Sambil membawa biskut, telekung dan buku.

#2 Dalam pukul 12am, mereka turun. Ketuk pintu. Aku suruh Ida yang bukak pintu. Sapu biskut lenyek yang rupa dah macam Nestum dkat B'day Girl, yakni Cik Ida. *tapi tiba tiba masa bukak pintu. yang dua orang lagi tu pergi menyorok bawah payung. Aik, kenapa menyorok? Aku pun tak faham. Apa apa je lah. 

#3 Biskut lenyek tersebut disapu hampir di seluruh bahagian kepala. Sampai tersumbat telinga. Eheheeeee, Sorry aarrr. Mata sampai pedih pedih.

#4 Sambil nyanyi lagu birthday. Jerit jerit sikit. Biasalah tu jerit aww awwww sikit. Hahahaha.

Aku ingat sampai sini cukuplah.


Rupanya tak habis laaagi. Sambung laaagi dalam bilik air pulakkk.
Simbah dgn air paip pulakkkk. Dgn aku aku sekali kena.
*esok makcik cleaner tu tak payah sibuk sibuk nak basuh. kiterang dah cuci kan dah. haha :D

Kesan biskut lenyek tuh mmg terbaik. Berminyak habis.
Iyelahh, biskut raya kan di buat dgn butter.

Siap kena mandi balik.

haha, Anywayyyyy, HAPPY BIRTHDAY LAH!






Hahaha. Bila buat birthday prank, mesti aku teringat masa aku dekat PLKN. Mmg terbaaaaik arhhh. Mmg kejaaam dohww. Penyeksaan tak berakhir.

Baling telur, tepung. Masa beliau tengah mandi. Simbah dgn air+ rumput + ubat gigi + shampoo + entah apa2 lagi. Sambil beliau mandi. Sorok semua barang dan baju dalam locker sampai kosong locker beliau. Angkat katil letak dekat luar dorm. Tilam dkt atas rumput. Lepas tu biar je. Tak mau tolong angkat masuk dorm. Hahaha!

Mmg kesiaaan gila aarh.


Bukan akuu ehhh mastermind dia.
Aku ahli kumpulan je. haha.
Jahat gak aku kann.



Aku buat dekat orang, aku pun penah kena gak. haha. Masa dekat PASUM dulu. <klik dekat sini.>
Huuuuhuuu, rindu korang semuaaa dohwww TT___________TT


*masa dekat sekolah aku tak pernah berpeluang nak sambut hari jadi dgn kawan kawan. sebab mmg setiap tahun pun sekolah cuti pertengahan semester satu.


FAKTA: kami satu keluarga empat2 orang lahir bulan Mac. Cool kan? :D

No comments: