Sunday, November 14, 2010

formspring #26


1. Q: kalo diberi peluang,nak pegi melancong ktmane?

buat masa ni, aku teringin sangat nak pergi Singapore, Korea, Japan, Taiwan, Turki, New York, LONDON && ANTARTIKA!


**hahhaha, antartika tu tipu je.


2. Q: nak tanye lah. gurl kene tutup aurat. kecuali tapak tangan ngan muke. kerana aurat perempuan dapat menaikkan nafsu lelaki. tapi aku nak tanye sebaliknye. area pusat sampai lutut boleh membuatkan gurl x ingat dunia ke? lagi2 tambah plak ade six pack.

errr. aku rasa aku x bernafsu nak tgk area pusat sampai lutut tuh.


3.  Q: aku baik atau jahat?

jahat tu tak laaah, kalau jahat makcudnya kau bunuh orang, rompak sana sini. mungkin kau dalam kaategori baik ;)


4. Q: asal ko bngn sngt melayan social network ni??

bngn tu apa? aku x faham. jadi aku x boleh jawab soalan ni.


5. Q: panas baran ngn pemarah 2 sme x...

bagi aku tak sama.


6. Q: nama saintifik kambing??
MBEKKKK?


7. Q: spe nk kahwin ngan ak???? ;)

haha, tgh lelong ke neyh?


8. Q: cuti bilaaa makcik?
1 Disember, Hawa


9. Q: mak kte suruh bayar sndiri untuk lesen. adakah itu tindakan yang adil dan wajar?

hrmmmm. agak kurang wajar. kerana anda belum bkerja. dan tidak mempunyai pendapatan yg tetap dan lumayan. mungkin anda perlu bekerja cuti kali ni?


10. Q: apa benda yg anda still simpan dri kecik smpai skrg?

Most probably tak ada. Sbb dulu masa pindah rumah, darjah lima masa tu. Semua barang yg tak guna semua mak dah buang / sedekah dekat orang orang miskin. kalau barang banyak susah nak angkut.

*aku tak simpan bantal busuuuuk ehhhh.


11. Q: nabil raja lawak ciuum qasha. caye ke x?

Dia merompak pun aku percaya. Hahahaha. *sorry lah Nabil, I can't trust you no more.


12. Q: Bilatergigithali.com komen skit? best x? perlu lebih ape ye?
Masih belum berkesempatan nak tgk secara terperinci. Nanti bila ada masa lapang aku tgk2 :)


13. Q: nak soalan ape?

kau bagi aku jawab je.


14. Q: pendapat tentang sistem peperiksaan di Malaysia

Rasa nya okey. Cuma mungkin perlu kurang kan sikit soalan Add Math. Saya tak cukup masa nak jawab.


15.  Q: cinta dan sayang apa bezanya?

Tak banyak beza pun. Dua2 melibatkan perasaan dan jiwa.


16. Q: anda allergic pada apa?

Setakat ni, tak ada lagi lah. Saya sihat dan boleh makan apa sahaja. Yang penting halal :)


17. Q: nak honeymoon kat mana?

Melancong sekali dgn honeymoon pun okey ;)


18. Q: kalau ada peluang dedicate lagu,nak kasi kt sapa dan lagu ape?

Years from now by Aizat Amdan. Dedicate kepada siapa siapa nak jawab soalan soalan yang ada dalam lirik lagu tu ;)

Dgr kt sini





Terima Kasih kerana bertanya! ;)

No comments: