Thursday, May 7, 2009

reverse



first, mak aku x kasik pegi. slps beberapa kali memujuk.. aku dpt pegi! yes!

sepatutnyer y terlibat ader dlm 4 org tp... y dpt turn up aku ngan rai jer.. x per la.. x der rezeki kowt..

sesampai jer kt stesen kkb aku tros beli tiket pegi KL SENTRAL

sbnrnyer.. aku x pernah naek tren sensorang dr kkb.. so mak aku agak risau la. mcm2 dier pesan. tp smpi jer aku kt stesen [maser tuh tren da tunggu, aku pown kabut ar] ader pompuan neyh, tetiber jer kuar tren.. aku pelik gak.. pastuh aku tgk muker dier.. hrmm cm kenal.. la.. HUSNA FATANAH rupernyer.. haha! bagusla! ader gak org temankn aku dr kkb. mcm2 la borak.. x sedar da smpai rawang kener tukar tren.

tgk2 rai pown dah tunggu.. msk dlm tren.. blahblahblah.. smpai kl sentral beli tiket lrt pegi klcc.. una tunggu kwn dier.. so kiterang pegi dulu.

smpi jerk di klcc.. beli tiket wayang citer he's just not that into you.. ok gak la citer dier, x der la rase rugi sgt beli tiket. lg pown pegi ari rabu tiket wayang murah sket. tp kiterang x shopping larh.. haha! bajet la nk pegi shopping kt KLCC. blahblah..

abeh wayang pegi la jln2 sket.. beli 2,3 barang.. kiterang pown balik.. tp..sepanjang perjalanan balik ke rawang.. kiterang naek tren mengundur.. haha! pening gak la! :)



sampai jer kt kkb.. aku call ayah aku soh dtg amek aku kt stesen ktm.. sekejap jer ayah aku dtg ngan mak skali

ayah: rase mcm kaklong br balik dr UM. nt biler kaklong masuk sane, ayah x payh la pegi amek. balik jer sendri naek tren.

aku: haha! UM pown x masuk lagi.. ayah da berangan kaklong blk naek tren~

mak: ..........
[sbb dier sbnrnyer risau aku naek sorang2.. tp dier gak b'syukur sbb aku da sampai dgn selamat]

7 comments:

nisa' said...

ceh!kitorang pon tgok cite yg sama.

Unknown said...

lorh~ ye ker? haha! best gak la citer dier.. haha!

there.she.goes said...

laaa..x tertgk2 la cte tuh..
nk dwnload je ar..
hoho~

Unknown said...

ape la bubu..

Anonymous said...

dayah kuar x ajak ak!
haha *mcm bleh g~

Unknown said...

ek eleyh nik~ aku ajak ko x mo! hoho! :)

Cinta said...

interesting ;)