Friday, January 22, 2010

makcik joyah singgah bilik


betol kan kan kan?

mule2 pensel hilang.
lepas tuh, aiyook.. bilik kau berhantu weyh.
sambung dgn 'jap g die kuar ar',
"bilik kau dah la berhantu weyhh, 404", siot arrr.
meraban-raban cari, sambil membebel lagi. dan jumpa.
"hah! tu pensel kau kan?", "kan aku ckap nt die kuar".
"weyhh, dah la malam JUMAAT weyhhhh!"
"x yah arrr ckp bukan2"
tibe2 dgr org ketuk pintu bilik
sume cuak gile baak!
"weyh, sape dohw?"
"bukak la pintu tuh"
"x nakkk!"
"laaah, bukak je laah"
bukak. dan.. x de org.
semua diam.

tibe2 "igt x time kt sekolah dulu, ade org jadik pocong."
"owwhh, igt2! HAHAHAAHAA"
menyampuk, "mcam mane woh critenye?, lupe lak"
"alaahh, x kan x igt?"
"mule2, yadaa yada yada. pastu kann, yadaa yada yada"
gelak gelak HAHHAHAAHA
"budak tuh peluk tiang katil, ade y tolak dgn bantal"
KAH KAAHH KAAAHH.
*ramai2. ade dlm 6 org kot*

"giler dowh, sape y jadik pocong tuh."
"tau x pe"
"korang tau, yadaa yada yada blah blaaa blaa"
"last2 kan ..... dierang nmpk 'mende' tuh betul2"
erk..
"btol ke?"
"entah, dierang la crite"
"eeee.. seram ouh"

yadaa yada yada yadaa yada yada yadaa yada yada yadaa yada yada

"hari tuh aku pegi la majlis tahlil *tuuuuut* nama dirahsiakan"
"kirenye, die tuh mak laen bapak laen."
"bapak die kawin byk laah"
"ha'aaaah, org dulu2 suke kawin byak"
"apesal eh?"
"eeee, aku x suke laah, best ke madu2 neyh"
"madu itu kan manissss"

HAHAHHAHAHHAHAAA

"bengong laaaa"

"kalau korang kan, korang kesah ke bermadu?"
"x nak arhh, aku nak sorang2 arhh, buat ape kongsi2"
"ha'aahh"
"tapikan, kalau ade sebab dan kukuh sebabnye, aku x kesah kot"
"sbb nye nanti boleyh arah2"
"aku duduk relax je lah."
HAHAAHA
"kalau kau isteri pertama boleyh la. kalau ke EMPAT?"
"empat lagi best. lebih disayangi."
HAHHAHHAAA.
"gile kau!"
"aku pon ade pikir mcm tuh"
"TAPI, mesti arr ade sebab. kalau sbb nak puaskn nafsu, baik x payah"

buat keje balik. diam 2 saat.

"hari tuh aku sembang2 ngan adek aku."
"tibe2 makanan terjatuh kat lantai. adek aku ckp, cepat amekk! belom kotor lagi"
"kuman tgh terkejut"
"huh?"
"ye laah, kan makanan tuh jatuh tibe2, die terkejut, x sempat nak attack"
"sewel laah adek kau." HAHAHA!

"woiyhh, korang x mau exam ke?"
"sambung balik bincang soalan, kang x habeh2"
"eeee, byk betul iklan"
"okey okey, jom sambung"

"ade iklan neyh kannn.."
"weyhhhhh.. dah laaaahh! sampai besok pon x siap siap"




watak2 dlm cerita ini terpaksa dirahsiakn.
sbb takut nanti ade lelaki tanye sape y x kisah poligami.
aku x berani tanggung akibat woohhh.

No comments: