Monday, January 25, 2010

don't tell me

tp ade seorang encik ini.
aku rase die kawn aku.
aku rase laah.

kwn satu sekolah.
kawan satu kelas dekat sekolah dahulu.
kawan lagi ker? entah.

die baru ade FB
dan aku add die.
then die approve.

okeeyy. cerite x habis disitu.

dan semalam dia bagi tahu aku.
minta maaf saya dah remove awk dari friend list saya di FB.

dan ini reaksi aku,

JAHAT GILA KAU!
and for what reason kau delete aku?

dan jawapannya ialah,
......................... *aku x mahu siarkan*

TAK TAKK.. die x mencarut. mana mungkin dia mencarut.
tp jwpnnye ade. dan aku x berapa paham ayat y diberikan.

whateverlahh.

kau x de pon.. bukan nye ade efek sgt pon kt hidup aku.
setakat kau sorang. humph.
ape2 je lah.






ok ini satu advice dari aku;

kalau nak remove connection dgn org.
better.. don't tell her or him.

sbb, ye lah.
dah x nak kawan dgn aku.
JADI JGN CAKAP DGN AKU.
kau bukan kwn aku lagi dah.

korang x rase kelakar dan weird ke,
bile ade org ckp kt kau.
"sorry, aku dah remove connection dgn kau"
HAHHAA~
aku rase mcm nak ketawa kuat kuat.

aku selalu 'remove connection' dgn org jugak.
org y aku x kenal lah.
and I don't tell that person.

supaya die x kecik hati :)
sorry
jujur ada tempatnya.



ini opinion aku. org laen punye opinion aku x tau lah.







akutaksukamembenci
butpeoplemademetohateothers

No comments: