Thursday, September 3, 2009

nasib malang bertimpa-timpa

recall balik;
semalam nyaris accident.



hari ni;
aku x bawak CALCULATOR!!!
dush dush dush~ hantuk kepale kt dinding



adesss.. cm ne la boleh tertinggal calculator
mmg rse mcm nk nangis.
tp tahan je.. aku boleh senyum2 lagi,
nk cover x nk kasi nmpk mcm nk nangis.

mule2 aku bagi tau dierang,
dierang x pecaye.
dierang ingt aku main2

tp lepas tgk muke aku dah start merah
sbb tahan nangis
dierang pon dah start glabah.

kalau dierang pon glabah, aku lagi lahhh.
tp mmg dah suntuk gile waktu tuh.
mmg x sempat nk patah balik
dah la jauh dr kolej
pintu dewan pun dah bukak
nak x nak, kene la jugak masuk

aku bg tau dekat org sekeliling y aku x de calculator
nasib baik ade sorang ni offer calculator kt aku

kirenye, aku jwb dulu soalan y kene gune calculator
lepas tu bg dkt die pulak.

terima kasih banyak banyaaaaak kt KIMAH!















nasib baik lahhh paper chemistry je,
kalau algebra ke physics ke?
mati aku...

4 comments:

chadacassiopeia said...

MASYAALLAHH~~~~~~

tu la, suke sgt la tinggal brg.
=.="

AHMAD AL IZHAM said...

KAU PANDAI SO LEPAK R BEB ;)

famsalami said...

pity dayah..xpe2..dayah kan calculator..pasni buang je calculator 2...

nabilahidayah said...

izham: memaaaaangg! *gaye budak semashur*

tima:ney lagi sorang. kalo ko, barulah calculator. aku, cume penutup dier je. HAHAHAA.