Tuesday, June 21, 2011

Anda tidak akan mengandung kalau...

Anda datang haid


Pagi pagi bangun, terus browse Tumblr dashboard nak tengok apa latest dekat sana.

Scroll, scroll, scroll.
2PM
2PM
reblog, reblog
2PM
gambar, gambar

hari ni penuh dgn 2PM! *suka*

owhh, latest MV 2PM hands up dah keluar.





Scroll, scroll, scroll

Sampai aku jumpa ni.


Courtesy of did-you-kno.tumblr.com
Aku macam. Whoah, betul ke?



Aku cari dekat youtube, dan aku jumpa



Dalam otak aku, tahun 1946 dkt Tanah Melayu ni semua orang dok huru hara.
Dengan penjajahan Jepun, pemberontakan Komunis Bintang Tiga nya,
Tak ada orang peduli pasal menstruation cycle (baca: kitar haid) kau.

Kalau datang bulan pun tak ada pad nak pakai.
Dierang pakai apa jangan tanya aku.

.................................................

Maaf tajuk entry ni nampak macam berat. Ini pun pengetahuan jugak kannn.
Sorry laaah, aku kan bakal cikgu Biology (aminnn)

Haha.







.