Sunday, April 18, 2010

random #2


1)adakah anda rase anda hot?
sememang nyaaa. HAHA :DD


2)upload wallpaper pc/laptop anda sekarang!
cantik ?




3) cerita psl gambar..
heh, ini gamba mase cuti study week hari tuh.
mase neyh dekat library.
*muke bajet serius eh


4)bile kali terakhir makan pizza
15 APRIL 2010. ade gathering kelas dkt mid valley. kiterang makan dekat Dominos.


5)lagu terakhir anda dengar.
sedang dgr breakin'-the All American Reject


6)ape yg anda sedang buat selain buat tag niyh?
hrrm, dgr lagu yang baru ambil dari fatin muhiddin. byk lagu x penah dgr, tp sedap :9
dgn FACEBOOK-ING !


7)selain name sendiri anda dipanggil name ape??
OWH, banyakk. haha !

dekat rumah family panggil kaklong atau Nabila
kawan dari kecik panggil Nabila

tapi bila masuk SEMASHUR, Nabila ada ramai. jadi tukar. ambil nama Hidayah, tp pendekkan jadi Dayah.

ade lagi satu nama kt SEMASHUR, Dibah. ceyt, ini semua salah aku tidur dlm kelas. sampai ustaz popo panggil aku dibah.

hah! lupa. ada siapa ntah letak nama Gula Gula Kapas =='

dekat PLKN, saya decide utk guna nama Dayah, sbb mcam comel *muntah

dekat PASUM, ada ramai budak SEMASHUR, jadi x boleh tukar nama. Automatik kena panggil Dayah.
hah, Amirah Sidek yang panggil saya Nabila pon dah terpaksa panggil Dayah. Takut nt org laen konfius.

kebetulan ada kedai dekat cafe Kolej 12 UM tu nama dia 'Hidayah Tom Yam'
cuba teka classmate lelaki saya, yakni Pak Wan, Panjang dgn Azman panggil saya apa.
mereka panggil saya TOM YAM. CEYT, nama ney melekat kot =.=
kadang2 dierang panggil YAM je. adesss.

secara konklusi, nama panggilan saya :
  1. kaklong
  2. Nabila
  3. Dayah
  4. Gula Gula kapas
  5. tom yam
  6. yam

fuuh, banyak jugak kan.


8)tag lagi 8 org..

  1. FATEEN SYAHADAH
  2. SAIYIDAH
  3. HAWA FAIZA
  4. ZULAIKHA FARHANA
  5. NISA' SARGINI
  6. SUMAIYAH
  7. FATIMAH KAMIL
  8. DAN SIAPA2 YANG NAK BUAT TAG NEY. SILAKAN ;)
9)siapakah gerangn no 1 pada anda?
kalau anda semua mahu tahu. ini adik saya. die punya blog selalu comel dan cantik *jgn perasan pulak. haha :))


10)katekan sesuatu pade org no 5
saya masih terkejut sbb dpt jumpa saudari dekat mid hari tuh ! serious terkejut ! lama gila kott tak jumpa.


11)no 3 ade hubungn dengn siapa?
hrrm, hotdog mungkin. kaitan yang sangat rapat. hahaa :)


12)bagaimana dengn no 4?
hahaa. encik L. merupakan kawan baik dia.


13)pesanan buat org no 6
bila bangun jgn lupa gosok gigi
HAHHAAA !


14)kata2 cinta untuk org no 2.
HELLOOO DARL ! I LOVE YOUU SAMPAI MATI ! *ini bukan lesbian
n_______n
nah bunga ros

----------------<@


15)ade kat no 7 dgn no 8 ade persamaan
timah dgn semua org ?
ini persoalan yang senang.

mereka ada 2 biji mata, 1 hidung, 1 mulut.



16)berikan 5 yg anda tahu tentang org yg meng tag anda..
  1. minat gila dekat DBSK. psst, jgn kutuk DBSK depan die.
  2. org panggil die radikal kt sekolah dulu. nak tau kenapa tanya dia sendiri. hahaa !
  3. kelakar nak mati. serious ketika berlawak.
  4. dia duduk kt Kuala Selangor.
  5. suka berlakon. weyh, teringat drama 'SERUNAI MALAM' komsas 4 iman dulu. klakaaaar weyhhh, aku igt sampai sekarang. paling x boleh belah Nussow jadi watak perempuan dlm crite tuh. ape ntah nama dia aku lupa.
7)persamaan antare kambing dan lembu..
makan rumput. rumah dlm kandang. comel mcam kerbau.
bukan calang2 org boleh bela. sbb bila diorang ney melepas.. fuuhh. satu kampung kena gotong royong.

tp kambing punya tahi mcam buah ceri hitam.
lembu punya tahi, sekelepek haa mcam tuh rupanya. *err, mcam mana nak describe tahi lembu. aaah, google sendri lah


18)perasaan anda buat tag niyh..
heh, x de la mencabar sgt soalan dia kasi.


19)adakah anda tahu si Razman itu sengal..
razman anak bilal masjid tepi kampung tuhh eh?
laahhh, sengal ke die ?

kesian. muka handsome. tgn berketul. tp sengal.

isy isyy isyyy



20)gay or less?
kenapa nak mengorat ker? haha :))



thanks maro sbb tag aku.



ada lagi kemusykilan? lawat la

dimana hanya soalan akan di jawab


No comments: