Thursday, July 23, 2009

aku sakit

sbnrnye dah 2 hari aku sakit
  • demam
  • batuk
  • selsema
  • ulser dkt tonsil
tp br hari ni rs mcm nk pegi klinik

atas alasan:
nk MC sbb hari ni ade kelas preparation for MUET. (english class)
plus ade speaking pulak hari ni.

tp lepas beberapa jam menunggu giliran dn akhirnya
aku mendpt juga peluang bersua dgn doktornya.

setelah di diagnosis.
aku rupenye x layak mndpt MC.

atas alasan:
demam aku dah surut. -.-#

tp aku dpt time slip je.
kirenyer aku x pyh g kelas utk beberapa jam
tp berehat di bilik.
tp time slip tu valid sampai pukul 1 pm shj.
frust!

bermakne, kelas english aku kene jugak pegi.

dn nasib baik, aku dpt bercakp dgn lancar walaupun bergantung penuh dgn teks y aku sediakn.

5 comments:

bella aziz said...

haLLa3 dAya ku cOmEL..!!
x mOw LupE mAmam ubAt 2 yEk..
mmmuahhx

Unknown said...

baek bella! haha

Anonymous said...

si bella dayah ni digemari oleh germs jugak ker???
semoga sihatcepat na

Unknown said...

saiyidah!!!! ko mmg kwn aku y aku x kn jumpe kt tmpt lain ouh!

aku tgh sakit dier boleyh ckp mcm tuh!!

chadacassiopeia said...

demam gedik. :P