Monday, June 8, 2009

RM 10.90

ok2 ade 2,3 entry y wish SAFFURA happy birthday.
aku mmg x t'lambat utk wish dier happy birthday, sbb aku mmg wish dier pada pagi 6/6. waktu b/fast di cafe.

slpas wish dier kiterang (aku, aisyah, zalikha, bella, dan amirah- roommate bella & kwn sekolah aku) pon bergerak ke mid valley (kedai runcit budak2 UM bak kate zue).

saje pegi buang duit. bukan skit aku buang. agak banyak la.
mintak maaf mak, ayah.

tp nk jimat punye pasal. kami semua makn di cafe kolej. y mane jumlahnyer x sampai RM10 utk b/fast dan lunch.

jd utk menyambut birthday saffura, kami semua berpakat utk membeli sebiji kek.
cheese kek. beli dekat LA BOHEME.

x mampu nk beli dekat SECRET RECIPE. -___-!!

.............................................................................................

pada malm tersebut. kami semua (aku, zalikha, aisyah, fatin [lmbt sbb sesat]) turun ke bilik C331 utk menyambut hari jadi saffura.

aisyah m'hulurkn kek kpd saffuura. dan nmpk riak2 bahagia dimukanya (exagerated giler!)
kami pun menyanyikn lagu

'Allah selamatkn kamu 2x
Allah selamatkn saffura
Allah selamatkn kamu...'

islamic sket..

saffura pon memotong kek. ketika sedang memotng tagn ku tercuit kek tersebut.

dan aku berkata,
'ala x per.. langgar sket .. kek sepuluh ringgit jer..'

tibe2..
mereka semua ketawa berdekah2.

'ape la dayah! x surprise la!
y ko pegi sebut harge kek dpn saffura buat ape!'

haiyark! -___-!!

mintak maaf saffura. w/pon harge nyer bernilai sedikit. namun kami ikhlas memberi.

selepas berbual kami pn berangkat pulang ke bilik masing.

ade y sambung study

aku,
sambung tido semalam. ngantuk.

saffura x hidang air pon kt tetamu die.
tercekik aku.

6 comments:

sumai lee said...

dayah comel gler ko!!yg tercalit kek tuh sengaje ea? :D ㅋㅋㅋㅋ

oh aku ske waktu post ni..12:51 :)

Unknown said...

x sengaje la sumai. hoho. t'langgar sket.
:D

AHMAD AL IZHAM said...

spoiler la dayh! haha :)

Unknown said...

maafkn aku saffura dan rakan2~ aku bukn gelojoh. cume excited.
XD

there.she.goes said...

adoyai..
dayah2..
ape daa..

weh nti besday kte jgn lpe plak:p
ngahahaha!

Unknown said...

bile eh burfday bubu? haha :DD